Er I blevet enige om den kontorrengøring i Silkeborg?

Denne artikel vil tage udgangspunkt i, at der skal foretages kontorrengøring i Silkeborg, men man er ikke nået til enighed om, hvordan og hvorledes man gør det – men man kan trods alt ikke undgå det.

Det kan jo være, man er sådan en nyoprettet virksomhed, der ikke har mange år på bagen, og vi måske kun tæller måneder, så der er mange andre ting, som presser mere på at få ordnet, så man ikke risikerer at gå konkurs, skulle lukke, ikke kunne betale skat, moms, regninger og løn med videre.

Skidt, skrald og støv passer trods alt sig selv og er ikke så alarmerende på samme måde, som de andre sager i firmaet er.

Men det hører sig trods alt til hygiejnen, og man kan godt mærke, at indeklimaet bliver påvirket af, at det ikke virker så sundt at være der.

Firmaet er bare så ungt, at man ikke er nået frem til, hvordan man tager sig af rengøringen, og hvem der skal gøre det.

Kontorrengøring i Silkeborg af egen hånd eller betale sig fra det?

Man havde måske en indbildt forventning om, at det var sådan noget, som folk godt kunne finde ud af at gøre selv, men der hersker hurtigt en stemning af, at man ikke er derhjemme, og det er ikke ens ansvar – og man får ikke løn for at gøre rent – så man gider ikke rigtig.

Man fjerner lige sit eget skidt af det værste, men hvis man stålsat på, at noget af snavset tilhører andre, så gider man ikke røre ved det.

Som chef har man meget andet at tage sig til, så man overvejer at bede en medarbejder om at gøre rent.

Men det er trods alt ikke skrevet ind i vedkommendes kontrakt, så det bliver afvist fra alle de ansatte.

Så kan man ansætte rengøringspersonale, men måske er det bedste bare at have nogle til at komme og gøre rent med jævne mellemrum.